Kobiety to kamienie, których używa się do budowy domu, mężczyźni to patyki, którymi roznieca się ogień i opala dom.

Jonathan Carroll

czwartek, 12 lipca 2012

Troszkę polityczny wpis

Prawie rok temu pisałam że mamy nowego Prezydenta Miasta.
Co się udało zrobić przez ten rok, możecie poczytać TU - wiadomo, są plusy i minusy i jeszcze się taki nie urodził, co by każdemu dogodził, ale osobiście uważam, że rok nie był zmarnowany i że mogę powtórzyć, to co rok temu - odpowiednia osoba, na odpowiednim miejscu.
No ale nie o tym chciałam.
Najbardziej spektakularnym sukcesem Prezydenta jest odzyskanie przez Wałbrzych grodzkości!!!
Przed nami jeszcze 2 lata kadencji prezydenckiej i mam nadzieję, że będzie coraz lepiej się u nas działo.
ps.
Doroto, Wałbrzych nie tylko dobrze wygląda na tej fotce, ale na żywo też, tylko trza chcieć to piękno dostrzec ;)
a szczerze - wiadomo, że jak jest jest zielono, to każde miasto ładnie wygląda, a zimową porą, to faktycznie strach się bać tej wszechobecnej szarości ;)
niemniej jednak, uważam, że miasto ma wielki potencjał turystyczny, trza go tylko wydobyć na światło dzienne, odpowiednio zagospodarować i wypromować, co mam wielką nadzieję, niedługo nastąpi

I to by było na tyle polityki, następny taki wpis będzie za kolejny rok, chyba, że wydarzy się coś naprawdę mega ciekawego :D

ot i z tego wszystkiego zapomniałam się podpisać ;)

buziaki
Kasia

5 komentarzy:

  1. O wydobywaniu piękna z szarości mojego miasta mogłabym godzinami :))) A jednak wiem, że wydobyć się da:))) Fajny wpis, pozdrawiam Kasiu.

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetny post:))

    Kasiu, odnośnie zabawy, poproszę o Twój adres.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten post podniósł mnie na duchu i dał wiarę w człowieka. Od początku nie miałam wątpliwości, że odpowiedni człowiek na odpowiednim stanowisku, ale byłam ciekawa czy okoliczności mu pozwolą na rozwinięcie skrzydeł dla Twojego miasta. Życzę Wam i sobie również, aby to był taki drugi Dutkiewicz dla Waszego miasta.
    Kasiu, ja dostrzegam piękno nawet w zatęchłej szarości,bo często piękno tkwi w szarościach, ale serce mnie boli jak patrzę na zniszczenia i ruinę wartości publicznej. Cały nasz Dolny Śląsk, tak jak i Wałbrzych i inne piękne miejscowości w regionie, ma ogromny potencjał turystyczny i gospodarczy, który trza wypromować i wydobyć na światło dzienne- cytując Twoje słowa :). Dlatego też, już czekam na następne odcinki wędrówki po regionie i nie tylko;)
    -dorota z Legnicy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Coś w tym jest, że są miasta , których potencjał trzeba wydobyć , pokazać na nowo, tak by, przestały kojarzyć sie z szarością i nijakością. Ja już parę lat nie byłam w Wałbrzychu,ale niestety muszę przyznać ,że należę do tych właśnie osób, którym Wałbrzych kojarzy się nie najlepiej, tym bardziej jako dolnoślązaczka cieszę się słysząc o wszystkich zmianach na dobre. Pozdrawiam Cię cieplutko.

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiu ..no jak co roku byłam i teraz w Wałbrzychu ..narazie zmian na zewnątrz nie widzialam ..szkoda że zamknęli moją szkołę dawną nr19 (owiana złą sławą)słyszałam o akcjii prezydenta z opieka społeczną (słyszałaś) kapitalnie facet zrobił ..myśle że zrobi on dla tego miasta wiele ..oby ..narazie zwiedzamy z rodzinką dalsze zakatki w wałbrzychu został nam zamek Cisy i stary Ksiaz niestety trasy nie pamiętam za nic ..

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa :)
Zapraszam ponownie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...