Kobiety to kamienie, których używa się do budowy domu, mężczyźni to patyki, którymi roznieca się ogień i opala dom.

Jonathan Carroll

wtorek, 30 marca 2010

Kartonowe domki dla ptaszków cz 2 i inne moje rękoczyny :)

Już są patyczki i inne pierdółki ozdobne więc prezentuję efekt końcowy





Zrobiłam też zaproszenia komunijne dla Jakuba

Oraz szkatułki - zapraszam po nie na Fairy House

stan przed

a, i zapomniałam, ale Sylwia mi przypomniała - oto przerobione prezenty od Niej,
na ich wzór wycięłam jeszcze kilka sztuk i się robią


A to moje ostatnie zdobycze
żółty czajnik przytargałam od rodziców z działki- będzie robił za doniczkę na balkonie :) i wymieniali nam numer na bramie, więc stary się znalazł u mnie

9 komentarzy:

  1. Świetne te Twoje domeczki! Prawdziwy twórczy recykling.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Domki fajne:):) Ale mój dzisiejszy faworyt to zdecydowanie złonecznie energetyzujacy czajnik - doniczka:) Może dlatego, że mi słońca trzeba:)
    Pozdrawiam cieplutko

    OdpowiedzUsuń
  3. Domki urocze.
    A pudelka po metamorfozie pieknie wygladaja.

    OdpowiedzUsuń
  4. Śliczne zdjęcia w słoneczku zrobiłaś!Jednak słońce to jest słońce!Jak pochmurnie jest, to zdjęcia zawsze do kitu wyjdą.
    Superaśne te Twoje domki!Z patyczkami i ptasiorkami rewelacyjnie wyglądają!
    Z zaproszeniami poradziłaś sobie mistrzowsko!
    W ogóle cuda dzisiaj pokazujesz!Szkatułki super zrobiłaś!
    A czajnik ma niesamowity kolor!Ja nie widziałam jeszcze w takim kolorze emaliowanych rzeczy!!
    Buziaki przesyłam

    OdpowiedzUsuń
  5. Prześliczne te domki, bardzo pomysłowe! A i pudełeczka też mi się bardzo podobają :))

    OdpowiedzUsuń
  6. Fantastyczne domki dla ptasiorków, a szkatułki baaaardzo kuszące :)

    OdpowiedzUsuń
  7. zacznę od tego,że czajnik jest przesuperaśny :) taki wiosenny.Domki tez bardzo mi się podobają :)

    może z nich być śliczna dekoracja wiosenna :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeja ależ te domki cudne !!! Ten lniany skradł mi serce !!!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa :)
Zapraszam ponownie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...