Kobiety to kamienie, których używa się do budowy domu, mężczyźni to patyki, którymi roznieca się ogień i opala dom.

Jonathan Carroll

wtorek, 29 marca 2011

Przed i po, czyli pokój chłopaków

 obrazki na specjalne zamówienie zrobiła Koronka :)










 a tak było



sprawy techniczne
pokój ma 20 m2
mieszka w nim 3 chłopców w wieku 11, 4 i 2 lata
łóżko piętrowe ma 3 spania
wbudowany regał, to pozostałość po drzwiach do naszej sypialni, odkryliśmy tę wnękę podczas remontu, gdy się wprowadziliśmy :)
na podłodze są panele, w przyszłości mamy zamiar wycyklinować dechy spod spodu :)
dywan jest zakładany na okres jesienno-zimowy, bo pod nami sklep i ciągnie, latem zaś dla ochłody ściągamy
a choinka w oknie, bo robiłam fotki przed świętami i tak długo się zbierałam z publikacją ;)
ale mimo zimy, słonecznie było, co widać na niektórych zdjęciach ;)
buziaki

36 komentarzy:

  1. Spory pokój! Wygląda super, zupełnie inaczej niż przed. Ten wbudowany regalik jest świetny!
    Ściskam,
    M.

    OdpowiedzUsuń
  2. Fajny azyl stworzyłaś swojej gromadce :-)
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  3. Kasia,lepiej jest teraz.Tapeta wprowadzała trochę chaosu a z tymi jednolitymi scianami jest super!! Bardzo ładny ten niebieski kolor na ścianach i na meblach..
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  4. Jednym słowem metamorfoza bardzo udana ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  6. piękny odcień błękitu, taki mocny, żywy, głęboki. Układ mebli też jest bardzo funkcjonalny:-) gratuluję chłopakom wspaniałego pokoju...

    OdpowiedzUsuń
  7. Ładny pokój chłopaki mają! Bardzo funkcjonalny i taki dorosły. Nieźle zaprojektowaliście. Ciekawa jestem jak jest gdy się chłopaki pokłócą;)Musi być nieźle.
    Pozdrawiam!
    ps. własnie uzmysłowiłam sobie, ze SMSa czas posłać;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie się zrobiło ... spokojniej ... stylowo ... chłopaki się pewnie cieszą, co? Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  9. Pokój wygląda fajnie!! Zazdroszczę pięknych drzwi oraz wielkości pokoju. Na dziecięcych pokojach się nie znam, lecz zmiana jest bardzo udana. Zdjęcia trochę ciemne. Ale kolorystyka męska ;)
    Poradziła bym tylko jeśli oczywiście mogę co innego w oknach dać. Może jakąś jasną roletę bo te firanki trochę zaciemniają.
    Pozdrawiam
    W.

    OdpowiedzUsuń
  10. Weroniko, jasne rolety odpadają, bo tam od godz 10 do wieczora jest słońce, więc np do kompa, muszą być ciemne, bo by nic widać nie było
    fotki ciemne, bo je nieudolnie przyciemniłam w programie, bo przez słońce wyszły bardzo jasne, nieoddające kolorów

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny ten kolor na ścianach. Powiem że naprawdę nieźle zorganizowane - zwłaszcza, że przy 3 chłopakach to czasem musi być bałaganu co nie miara :)
    regały we wnękach bardzo lubię :)
    pozdrawiam slonecznie

    OdpowiedzUsuń
  12. prawdziwie męski pokój!!!Pieknie dobrane kolory..pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  13. podoba mi się bardzo, wszystko jest fajnie poustawiane i mimo trzech mieszkańców dużo miejsca. mnie niedługo czeka "zmieszczenie" na 12 m2 sześciolatki i roczniaka, zobaczymy co z tego będzie, w razie czego będę się zgłaszać po porady do ciebie:)

    OdpowiedzUsuń
  14. zmiany naprawdę imponujące,widać,że ktoś tu ma zapędy projektowe (pewnie Ty kochana).
    No i dałaś mi do myślenia.Mani pokój też ma 20 m kw. i ciągle mam opory by jej Lilkę władować,a jednak widzę ,że można.SUPER
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie wiem, jak ty to robisz. Ja leże-własnie mnie rozłozyło zapalenie gardła i normalnie nie moge sobie nic w durnej głowie poukładac-jak to jest byc mamą??? Ja nie wiem, ty masz jakiś sztab opiekunek, sprzataczek, pomagaczy? jak to jest masz dobre rady to dawaj
    Jestem TOTALNIE chora, wiec nie całuje dzis w nos.

    OdpowiedzUsuń
  16. sliczny pokoik po przerobkach,pozdrawiam serdeczie

    OdpowiedzUsuń
  17. witaj Kasiu metamorfoza świetna !!!!

    OdpowiedzUsuń
  18. Chłopcy mają prawdziwe królestwo:)

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny, przestronny, wysoki pokój z klimatem. Naprawdę świetna robota. No i fajnie zobaczyć moje obrazki na Waszych ścianach :-) Ale mam radochę!

    OdpowiedzUsuń
  20. Temat ogarnięty na 6.Podziwiam.Mam jednego Alanka ::)a naprzeciw stoi pokój pusty jakby co ::)) Dla trzech to już wyższa szkoła i to jeszcze w takim wieku!!

    I jak pomyslę ze Alan ani slyszec o rodzenstwie nie chce..a do dzieci lgnie jak mucha do lepu.I zaprosił by na weekend wszystkich do chaty.

    WIEC TYLKO GRATULUJE POMYSŁU.

    OdpowiedzUsuń
  21. Świetna zmiana ,pokój jak by wydoroślał.Podoba mi się wnęka z półkami ,może dlatego ,że w Tuśkowym pokoju też taką mamy .Doskonałe miejsce na książki i miejsca nic nie zajmuje z metrażu!.
    Pozdrawiam i uściski ślę.

    OdpowiedzUsuń
  22. Gratuluje pomysłu, naprawde wykonalas kawał dobrej "roboty":)podoba mi sie bardzo,pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  23. "Chochinki" nie zauważyłam, ale lale tak:) Lulu ostatnio zamęcza o Barbie, ups:))
    Lubię to Wasze mieszkanie i Twoje pomysły!

    Buźka:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Lambi, każdy maluch ma swego bobasa, niestety wózek jeden i się o niego biją, mamy jeszcze cały asortyment kuchenny dla dzieci, bo mi obiadki "gotują" ;)
    nie mamy oporów przed dziewczęcymi zabawkami dla chłopców, co czasem skutkuje w śmieszne sytuacje, ale to kiedyś o tym opowiem :)
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  25. Sietna przemiana :) KOlorek trochę ciemny, ale wiem jak to jest z kolorami na zdjęciach :/ Niesamowicie podoba mi się wbudowany regał no i w ogóle całość jest super, a to wielki wyzwanie urządzić pokój dla 3 osób i to jeszcze w tak różnym wieku! Super :) Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  26. Zdecydowanie ciemniej, no ale może w praktyce się sprawdzi, a moze dzieciaki lubią ten kolor? Moim zdaniem pokój nabral bardziej doroslego charakteru, zastanawiam się jak oni w 3 mieszcza się na łóżku???No i zazdroszcze tej pięknej komody, ja bym ją inaczej potraktowala:)Gdzie taką kupiłaś?

    OdpowiedzUsuń
  27. Pokoik wyglada bardz fajnie. Ładne kolory ścian -dla chłopaków idealnie.Fajne mebelki i taki porządek panuje -nie to co u mnie :)
    Super wyszlo.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  28. ABily, kolor nie jest taki ciemny - jak przyjaciółka porobi fotki, to wymienię i zobaczycie kolor - a po drugie pokój jest słoneczny, więc nie jest źle :)
    Jerzyna potwierdź!!!
    MaJu - wierz mi, że porządek jest tylko na fotach, bo to były przed wigilijne sprzątanie - na co dzień bez łopaty tam nie wchodź ;)

    aaa- komodę kupiłam w Jysku -fajna, tylko szuflady się psują

    Koronko - obrazki idealnie się wpasowały między oknami :)
    buziaki dziewczęta :*

    OdpowiedzUsuń
  29. Zmiana zdecydowanie na plus:DDD
    Pozdrowienia!

    OdpowiedzUsuń
  30. a jaki to kolor? pieknie wygląda.

    OdpowiedzUsuń
  31. Madzika, jakbym miała jeszcze jeden pokój, to najstarszy nie byłby z maluchami- a tak musi- nie ma wyjścia ;)
    Hanka - no pewnie, że mam armię sprzątaczy, kucharzy i służby no i w ogóle ;)
    trza się w życiu oszczędzać jak się da :P
    Kura - kolor to Dulux z mieszalnika, kod 70BB21147 nazwa IMPERIAL MAUVE 1
    buziole

    OdpowiedzUsuń
  32. Kasiu, stworzyłaś raj dla dzieci.
    Każdy kącik wyodrębniony i przeznaczony do innych celów. Bardzo lubię taki podział strefowy.

    Będąc małą dziewczynką uwielbiałam bawić się autkami, więc wcale mnie nie dziwi, że Twoi chłopcy mają swoje ulubione lale :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Świetna metamorfoza. Chłopcy na pewno zadowoleni. Pokoik wygląda ślicznie. Mnie tylko byłoby szkoda tą komodę na niebiesko przemalować.
    Ślicznie! Pozdrawiam i miłego weekendu życzę.

    OdpowiedzUsuń
  34. Witaj Kasiu, dziękuję ślicznie za odwiedziny, przemiana pokoiku wyszła rewelacyjnie... może jeszcze potrójny warsztat majsterkowicza, jeśli nie kuchenka ;)... pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa :)
Zapraszam ponownie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...