Kobiety to kamienie, których używa się do budowy domu, mężczyźni to patyki, którymi roznieca się ogień i opala dom.

Jonathan Carroll

niedziela, 21 lutego 2010

Weekendowo

kurczak ala kfc

przepis:
Z książki "Nigella gryzie",

pałki z kurczaka, ze skórą
750 ml do 1l pełnotłustego mleka - ja używam maślanki i dopełniam wodą
1 łyżka i 1 łyżeczka soli
125g mąki
1 łyżeczka pieprzu cayenne
1 lekko ubite jajko
olej

włożyć umyte udka do rondla, zalać mlekiem, wsypać łyżkę soli -na całą noc do lodówki lub teraz na balkon
gotować pod przykryciem do miękkości, wyjąć mięso, lekko przestudzić
wymieszać mąkę,pieprz i sól - z braku chili dziś dałam gotową przyprawę do kebebu ;)
kurczaka obtaczać w mące z przyprawami, następnie w jajku, potem
znów w mące
odstawić na 15 min, by obeschły
smażyć w dużej ilości bardzo gorącego tłuszczu do zbrązowienia
jeść gorące lub zimne - ja wolę zimne


chlebek bananowy
z sosem czekoladowym


sos czekoladowy - baton snikers, baton mars i tabliczka czekolady mlecznej roztopione w 100 ml śmietanki 18%

i szafeczka już wisi

6 komentarzy:

  1. Chlebek apetyczny i pewnie kaloryczny.....

    OdpowiedzUsuń
  2. A Ty znowu takie smakołyki pokazujesz,że ja ślinotok mam nieziemski.A jakieś przepisy?Bo jak tak patrzę,to chętnie bym zjadła.A żeby zjeść,to musze zrobić,bo do Ciebie daleko!!!
    Szafka cudna!I super ja przerobiłaś!
    Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  3. Chlebek bananowy, brzmi ciekawie ! Fajnie postarzona szafeczka. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. to wrecz niehumanitarne.... slina mi leci a jestem na diecie ;) szafka wspaniala !!!!!

    OdpowiedzUsuń
  5. A gdzie takie szafeczki zakupić można???? Dlaczego u mnie takich cudów nie ma???? Tez bym sobie maznęła i uwiesiła. I gdzie tu sprawiedliwość?!

    Z tym chlebem to lekka przesada i banany i czekolada!! I jak tu sie odchudzać?! Idę do kuchni... Wiesz kto kusi?:)))

    No i wyszło że tylko narzekam:)))

    Pozdrawiam milusio

    OdpowiedzUsuń
  6. Aszka - apetyczny bardzo, sama prawie cały zjadłam. A czy kaloryczny?? Jakby odjąć czekoladę, to myślę że nie.
    Aga- przepisy już masz i czekam na Twoje gotowanie :)
    Mario i Agnes - polecam i dziękuję.
    Ivalia- u mnie można kupić, za całe 25 zł!! :) W komisie jest tyle gratów, że wybieram pojedynczo, a i tak mam problem gdzie je wepchnąć u mnie.
    A chlebek polecam, no może bez czekolady ;)

    Pozdrawiam i dziękuję za odwiedziny :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa :)
Zapraszam ponownie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...