Kobiety to kamienie, których używa się do budowy domu, mężczyźni to patyki, którymi roznieca się ogień i opala dom.

Jonathan Carroll

poniedziałek, 21 marca 2011

Wiosna,wiosna czyli zrób (ją) sobie sam :) TUTORIAL




Na gratach trafiłam kolby laboratoryjne - 9 szt - niestety jedna się stłukła :(

Okleiłam kawałek szyjki taśmę dwustronnie klejącą i obwinęłam sznurkiem.


Kolby powiesiłam w oknach w wykuszu i obdarowałam po jednym kwiatku:)









Na żywo wyglądają o niebo lepiej niż na fotkach :)


Wszystkiego najlepszego z okazji Pierwszego Dnia Wiosny, a przede wszystkim - słońca, słońca i jeszcze raz słońca :D
Buziaki

28 komentarzy:

  1. ślicznie!!! Tulipany jednoznacznie kojarz a m się z wiosną a kolby - bardzo trafiony zakup i to za taką cenę :)
    I piękne są też te żaluzje drewniane :)
    pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń
  2. fajny pomysł na dekorację :]
    nie wiem czemu myślałam,że to żarówki :P

    OdpowiedzUsuń
  3. Pappu - witam w moich skromnych progach :)
    Anito, jak żarówki to wyglądały wczoraj po zawieszeniu i bez kwiatów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Fajny pomysł :))
    Ale najbardziej wykusza zazdraszczam :)))) Pozdrówki:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Hej!Fajny pomysl dekoracji okna.Ja kiedys mialam kombinowac cos podobnego ze sloiczkami szklanymi po jogurtach.Taka fajna seria wyszla,byly male i mialy ciekawa forme.Ale stanelo na planach:-)Tak wlasnie czytalam sobie twoje zwierzenia i smiac mi sie zachcialo,jak przeczytalam o twoich sposobach ukladania w zmywarce czy wieszania prania.Ja tez jestem taka dziwna,ze nawet jak mnie ktos wyrecza z danego zadania, poprawiam po swojemu.Nie zeby po zlosci,ale lubie ,jak jest tak,jak ja lubie:-).Co do prasowania-od zawsze mam ten sam system co ty-najpierw prasuje rzeczy dziewczynek,ktore owczesnie sa posegregowane a pozniej moje i Krzysia.Tez mam wrazenie,ze szybciej mi to idzie haha.Ja nie tyle ciasta(choc tez pieke) ale ogolnie lubie gotowac i,niestety, tez widac to po moim Krzysku.A pamietam,jaki byl szczuply, jak zaczelismy byc razem....hahaha. No coz ,czas leci,ludzie sie zmieniaja,ich figury takze:-) .Pozdrawiam cieplo i czaruj , zeby ta wiosna zostala juz na dobre,u nas takze:-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wyglądają absolutnie bajecznie. Świetny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy pomysł i świetny efekt! Tobie również słoneczka w pierwszy dzień wiosny życzę:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Kasiu przede wszystkim dziekuje za zaproszenie do zabawy..juz niedługo odrobie lekcje...a wazoniki..uwielbiam takie pomysły!!!

    OdpowiedzUsuń
  9. Kasiula, świetny pomysł! I bardzo ciekawie muszą wygladać od zewnątrz.Taki mały ogródeczek sobie na oknie zrobiłaś!
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  10. Oryginalny pomysł + tulipany +promienie słońca= piękno

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny pomysł. Ślicznie wyglądają zwłaszcza z tymi tulipanami.
    Pozdrawiam wiosennie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Wyobrażam sobie ten efekt. Gratulacje!

    OdpowiedzUsuń
  13. Fantastyczny pomysł !
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny pomysł! Nieźle się prezentują.
    Buziaki wiosenne!!!;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Slicznie to wygląda. Ale miałaś fajny pomysł.
    buziaki

    OdpowiedzUsuń
  16. śliczna ta Twoja wiosna :)
    buziole :**

    OdpowiedzUsuń
  17. bombowe:) bardzo lubię takie aranżacje, nadają się też do tego znakomicie próbówki, słoiki...

    OdpowiedzUsuń
  18. No swietny pomysl, fajne te fruwajace tulipany.

    Tak na marginesie cudne masz te okna!
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  19. Witaj Kasiu...dziękuję za odwiedziny...to miłe, że po takiej nieobecności dowiaduję się, że jednak ktoś czyta mojego bloga...
    bardzo ładnie tu u Ciebie i ciekawie...dekoracja wiosną świetna...będę do Ciebie zaglądać...
    pozdrawiam serdecznie...

    OdpowiedzUsuń
  20. Bardzo fajny pomysl:) wygladaja cudnie:)

    OdpowiedzUsuń
  21. kolby jak kolby ale wykusz to masz naprawdę do pozazdroszczenia.Może kiedyś pokazałabyś jak wygląda Twój dom z zewnątrz.

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny pomysl,musza pieknie wygladac w Sloncu, tkie dyndajace butelki, no a wykusz - zazdroszcze!

    OdpowiedzUsuń
  23. Najbardziej to zazdroszcze tego okna wykuszowego:)Zawsze takie chcialam mieć:)

    OdpowiedzUsuń
  24. A ja mam takie tutki ze srebrem, bo mi dziecię z zajęć na politechnice przynosi, też sobie zawieszki zrobiłam ;)))

    OdpowiedzUsuń
  25. Rzeczywiście super przywitałaś wiosnę:)
    Ciepełko ślę!

    OdpowiedzUsuń
  26. Rewelacyjnie Kasiulka!
    Piękny osiągnęłaś efekt.
    Stworzyłaś bardzo romantyczny kącik :)
    Pozdrawiam serdecznie :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Super pomysł! :)
    a ja korzystając z okazji zapraszam na swoje wiosenne Candy!
    jewellerybyagnieszka.blogspot.com
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa :)
Zapraszam ponownie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...