Kobiety to kamienie, których używa się do budowy domu, mężczyźni to patyki, którymi roznieca się ogień i opala dom.

Jonathan Carroll

czwartek, 2 września 2010

Którą wybrać??

Kto ma dzieci wie, a kto ma jeszcze niemobilne, albo zamierza mieć, ten się dowie, że jasne ściany plus dziecięce łapki i ich pomysłowość nie idą w parze.
Tzn idą wg dzieci, wg rodziców już nie :)
Przedpokój odpicowany, a tu już na różnej wysokości można zauważyć odciski palców i rączek ( jeszcze do kredek się nie dorwali ;))
I chcemy na wysokości lamperii ( nie lubię tego słowa, źle mi się kojarzy) położyć tapetę.
Ale nie taką zwyczajną, tylko zamarzyłam sobie UWAGA....

NUTKI

albo
GAZETĘ

i znalazłam obie wersje ( nie miała baba kłopotu ) i nie wiem którą wybrać.
Help me!!


fotki pochodzą ze stron:
nuty
i
gazeta

24 komentarze:

  1. Ciężka decyzja, oj ciężka ;)) Po pierwsze to genialne te tapety, pierwszy raz takie widzę :)) Ja bym pewnie wybrała nutki, po pierwsze dlatego, że lubię, a po drugie dlatego, że na tej tapecie z gazetą jak dla mnie za dużo się dzieje, za wiele przeróżnych motywów jest. No ale to może sobie wydrukuj te motywy w dużym formacie i przykładaj do ściany, tak najlepiej wizualnie dopasować do pomieszczenia. :)) Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja jestem za nutkami - jakoś szlachetniej mi wygląda :-) Fantastyczny pomysł na taką tapetę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie nutki :-), pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. Obie sa swietne i oryginalne! Ale zgadzam sie z moimi przedmowczyniami;-)i wybralabym nutowa tapete, badziej uporzadkowanie wyglada. A gazeta za to wytapetowalabym kawalek sciany lub cala w wc:-) Moim zdaniem idealna do "tych" miejsc. Tam sie przeciez czyta hihi.
    buziaki
    Basia

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetne tapety! Ale masz oko do wyszukiwania oryginalnych dekoracji! Obie mi się podobają. Bardzo lubię motyw nut, ale chyba bym się zdecydowała na gazetę, bo mi tak jakoś pasuje do twoich bieli-szarości w przedpokoju.

    Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
  6. Bardzo oryginalne. Nuty śliczne, ale ślady łapek chyba lepiej skryje "gazeta :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Pieknie sobie to wymyslilas, ja stawiam na nutki, bo baaardzo je lubie i czesto uzywam tego wlasnie motywu. Ciekawe na co sie zdecydujesz.
    Sciskam

    OdpowiedzUsuń
  8. Piekne tapety, nigdy takich nie widzialam. Hmmm trudna decyzja, podoba mi sie motyw gazety ale jak pamietam masz szara podloge wiec czy nie bedzie zbyt szarawo? Wybralabym nutki w takim razie.
    Super pomysl, pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  9. JESLI JUZ TRZEBA TAKA DECYZJE PODJAC TO ZDECYDOWANIE NUTKI ::))
    U MNIE SAME BERZE I BIELE I ANI JEDNEJ LAPECZKI ::)) ALANEK OD POCZATKU KONSEKEWTNIE MIAL TLUMACZONE PEWNE KWESTIE...OBYLO SIE BEZ TAPETKI... TAK SAMO POSILKI OD POCZATKU JADAMY PRZY STOLE W JEDNYM MIEJSCU ::))
    I POTEM MYJEMY RACZKI JESLI TLUSTE LUB BRUDNE ::))
    ZAWDZIECZAM TO TESCIOWEJ JAK I WIELE INNYCH KWESTI W WYCHOWANIU DZIECKA.
    PRZY DWOJCE FAKTYCZNIE MORZE LEPEIJ TAPETKE...NA JAKIS CZAS AZ TEN OKRES LAPEK MINIE...
    NUTKI..ZDECYDOWANIE ::))
    POZDRAWIAM

    OdpowiedzUsuń
  10. Zdecydowanie gazeta bo nutki są żółte.

    OdpowiedzUsuń
  11. UPS POPRAWIAM SIE PRZY TRÓJCE...::)) TO JUZ NIEMA WYJSCIA..::))

    OdpowiedzUsuń
  12. obstawiam te w nuty - taka tapeta jak zostanie poplamiona co przy udziale dzieci na pewno nastapi , bedzie sie mimo wszystko dobrze prezentowac, wszak wiekszosc z nas uwielbia stare lub postarzane papiery nutowe a tak bedziesz miala swoj wlasny ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja nie podpowiem:)
    Obie mi się podobają.
    Miałabym jednak dylemat, bo obie są dość mocno "wzorzyste" - jak dla mnie, nie przytłoczą przedpokoju? Tak tylko rozmyślam, ale obie tapety są śliczne.
    A może tylko szeroki pas tapety na pewnej wysokości? Tak żeby nie od samej podłogi? Może będzie lżej?
    Chyba się wymądrzam. Obie tapety są piękne - więc masz poważny dylemat, wybieraj, ja poczekam niecierpliwie na efekty :DDD

    OdpowiedzUsuń
  14. Kasiu :) po pierwsze bardzo Ci dziękuje za linki do tych tapet :***
    Już wiem co będzie na ścianach w mojej pracowni - kochana jesteś :***
    a co do samego wyboru to ja jestem za gazetowym :)
    buziole :***

    OdpowiedzUsuń
  15. a ja jestem za gazetami. nutki sa zbyt drobniutkie i na większej powierzchni może byc oczopląs, tzn. nie będzie to już tak efektowne jak na tym małym kawałku... wg mnie :)
    a podobna tapeta gazetowa robiłam kiedyś ścianę w jednej kawiarni i wyglądało rewelacyjnie zwłaszcza do czarnych szarych i białych mebli i innych płaszczyzn, a u Ciebie podobne kolorki...

    pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja wybrałabym gazetę.. ciekawsze, jest co poczytać.. nutki pewnie bliższe są muzykom bo oni pewnie potrafią czytać je jak dobrą prasę...

    OdpowiedzUsuń
  17. Mnie te nutki bardzo urzekły, takie są miło szalone, że się tak wyrażę :) Cieszę się, że wypoczynek był udany, wyglądacie na zdjęciach radośni i wypoczęci! I morze widzę, i Gdańsk - właśnie za chwilę lecę na pociąg połazić tymi uliczkami - blisko mam :) Buziaki!

    OdpowiedzUsuń
  18. Fantastyczny pomysł i obie tapety piękne.
    Ja chociaż lubię motyw nut, stawiam na gazetową tapetę. Bardziej mi się kojarzy z przedpokojem, z codziennością, wydaje mi się wręcz idealnym motywem do takiego pomieszczenia.

    OdpowiedzUsuń
  19. NUTY za zółte- może białe byłyby ok.
    gazeta więc powinna być (przecież wybrałas tę białą wersję gazety, a nie zółtą - to o czymś swiadczy)
    nuty sliczne i nostangiczne ale nie pasują do przedpokoju Twojego

    posłuchaj ushi i artambrozji -

    OdpowiedzUsuń
  20. Ja bym wybrała nutki, ale u Ciebie chyba gazeta będzie lepiej wyglądać:) Tak mi się wydaje przynajmniej:)
    Buźki

    OdpowiedzUsuń
  21. Wybrałabym gazetę, od nutek dostałabym oczopląsu :) Ale i tak wybór należy do Ciebie :)Pa!

    OdpowiedzUsuń
  22. witaj.

    ja bym wybrala nutki ale i gazeta moze fajnie wygladac. no ciezko mi powiedziec i wybor nalezy do Ciebie.
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  23. Bezsprzecznie,niezaprzeczalnie, idealnie gazeta! Ciekawsza niż nutki, lepiej pasuje do stylu Twego korytarza, dużo lepiej sprawdzi się na dużej powierzchni (nutki raczej jako niewielki element pasują), motyw zdecydowanie oryginalniejszy... No i koniecznie wykończ tapetę od góry cienką białą listwą... oh już to widzę:) będzie świetnie:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa :)
Zapraszam ponownie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...