Kobiety to kamienie, których używa się do budowy domu, mężczyźni to patyki, którymi roznieca się ogień i opala dom.

Jonathan Carroll

sobota, 25 lipca 2009

Słodko-kwaśno



Jak tylko zobaczyłam to ciasto u Elisse , to wiedziałam, że muszę je zrobić.
Było tylko jedno ale - nie mogłam nigdzie kupić porzeczek. Na działce nasze porzeczki jakaś zaraza zjadła i nie ma ani jednej, a sklepy świeciły pustkami, jeżeli chodzi o te kwaśne kuleczki.
No ale wreszcie udało się kupić i zrobiłam.
Jest przepyszne, słodko-kwaśne i na pewno będzie naszym kolejnym letnim ciastem, o ile zdobędę porzeczki ;)

1 komentarz:

  1. Oj zaraziła Elisse tym ciastem nie tylko Ciebie.Też miałam na niego ochote ale za mało porzeczek miałam na krzaku.
    Smakowicie wygląda.
    Pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa :)
Zapraszam ponownie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...