Kobiety to kamienie, których używa się do budowy domu, mężczyźni to patyki, którymi roznieca się ogień i opala dom.

Jonathan Carroll

poniedziałek, 18 listopada 2013

Pomocne Anioły :)

Chociaż sama szyję, to lubię otaczać się pięknymi pracami innych twórczych kobiet.
Mam Anioła od Basi, Alicji i Jerzynki, ale ostatnio nabyłam dwa wyjątkowe Anioły.
Dlaczego wyjątkowe ?
Bo są szyte przez wyjątkową Babcię dla wyjątkowego Wnuka- Filipa.
Pokrótce napiszę, iż Filip jest 13letnim chłopcem, który codziennie walczy o kolejny dzień, a w tej walce pomaga mu min Babcia szyjąc Anioły.
Każdy kto wpłaci na konto fundacji 100 zł, automatycznie staje się właścicielem Anioła - można go sobie wcześniej zamówić lub wybrać z już dostępnych - ale ostrzegam,trudno sobie takiego upolować, bo rozchodzą się jak ciepłe bułeczki :D

Ja zamówiłam jednego dla siebie i jednego na prezent gwiazdkowy dla mojej Kalinki :)
Anioł Letni dla Kalinki


Jeżeli ktoś szuka wyjątkowego prezentu dla najbliższych, a przy okazji chce sprawić prezent Filipowi, bardzo zapraszam do Filipowego Aniołowa
http://filipkozlowski.pl/Filipowe_Aniolowo.html
https://www.facebook.com/aniolowofilipowe
https://www.facebook.com/Filip.Kozlowski.walka.z.choroba?fref=ts


Buziaki przesyłam i mykam do maszynowej pracy ;)

Kasia

1 komentarz:

  1. Kalina będzie zachwycona! dzięki w jej imieniu. Zdam relację po 6.12.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa :)
Zapraszam ponownie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...