Kobiety to kamienie, których używa się do budowy domu, mężczyźni to patyki, którymi roznieca się ogień i opala dom.

Jonathan Carroll

poniedziałek, 18 marca 2013

Za 3 dni kalendarzowa wiosna

muz. T. Pabisiak, sł. A. Galica

„Uciekaj zimo”


1.      Wsiadaj zimo na sanki i uciekaj już.
Zabierz śnieżne bałwanki, zabierz wiatr i mróz.

Ref. Rękawiczki i czapki pochowamy do szafki,
  Na spacerek pójdziemy, nie zmarzniemy już.

2.      A ty zimo uciekaj za górkę, za las.
I nie marudź, nie zwlekaj już na wiosnę czas.

Ref. Rękawiczki i czapki pochowamy do szafki,
              Na spacerek pójdziemy, nie zmarzniemy już.


Tak sobie codziennie z młodszymi synami śpiewamy.
Dołączycie ??
W grupie siła  i może razem coś wskóramy w tej sprawie ??  
 

Ściskam, oby już naprawdę i nieodwracalnie wiosennie.
Kasia

6 komentarzy:

  1. Pośpiewałam i ja, oby Pani Zima zechciala nas wysłuchac!
    Pozdrawiam niebiesko:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mogłabym śpiewać każdego dnia byl by ta zima już poszła sobie daleko :))) Właśnie Ropuszorki chore na całego!!! Gorączka, bóle wszystkiego, katary i kaszle :((( Jak tu nie tęsknić za wiosną ?????

    OdpowiedzUsuń
  3. Dołączam , tylko czy to coś da?:))Straciłam nadzieję:))
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  4. oby, nie chcialabym by w PL jak przyjade naświeta śnieg mnie zastał:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Kasiula, szkoda ,ze ja wczoraj nie zaczęłam tego śpiewać , bo dziś rano męża wiozłam na lotnisko 40 km w takiej śnieżycy ,że ledwo widziałam , a przeciez prawko dopiero co odebrałam ....więc dla mnie to był sport ekstremalny ...ale żyję ! dojechałam i wróciłam !
    Sciskam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niesiu byłaś na lotnisku i nie wpadłaś do mnie na kawkę?! Toż od lotniska to do mnie rzut beretem! :)

      Usuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa :)
Zapraszam ponownie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...