Kobiety to kamienie, których używa się do budowy domu, mężczyźni to patyki, którymi roznieca się ogień i opala dom.

Jonathan Carroll

środa, 9 września 2009

Kręcą u nas film













Sceneria robi wrażenie, wybuchy i strzały z pistoletów słychać nawet u nas w domu ( 2 ulice dalej ), mój mąż poszedł dziś z synami po oglądać ( ja byłam na zebraniu szkolnym ;( ). Skończyło się tak, że babcia przejęła wnuki , a mój małżon stał i prawie z rozdziawioną buzią robił fotki ;) - ech ci mężczyźni.
Ja załapałam się jak wywozili czołg , ale scenerię obejrzeliśmy dokładnie wczoraj, bez tłumów gapi i bez aktorów/statystów/ekipy.
Więcej info tu

Ps Mają w rekwizytach fajowe meble- ciekawe co potem z nimi zrobią??Muszę się przejść tam jak będą sprzątać :D

5 komentarzy:

  1. Wow,rewelacja.Te zdjęcia w sepii po prostu niesamowite.
    A jakiegoś fajowego mebelka to i dla mnie sprzątnij.
    Pozdrowionka

    OdpowiedzUsuń
  2. tiaaa, KAsiu sprzątnij mebelki i kawałki scenografii:P jak się da:P
    pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. ech nie załapałam się na sprzątanie :(
    nawet nie wiem kiedy to zrobili
    ale dobrze że chociaż fotki mam na pamiątkę :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety meble były wypożyczone.Pozdrawiam serdecznie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa :)
Zapraszam ponownie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...