Kobiety to kamienie, których używa się do budowy domu, mężczyźni to patyki, którymi roznieca się ogień i opala dom.

Jonathan Carroll

piątek, 17 kwietnia 2009

Ledwo zaczęłam blogować, a już mam przerwę


Ta Przerwa ma na imię Tymoteusz, ma 2 tygodnie i razem z dwoma starszymi braćmi absorbuje mój prawie cały czas-resztę pochłaniają jakieś pobieżne porządki, gotowanie i próby drzemki, w celu ratowania nocnych niedoborów snu.
Dziękuję za odwiedziny i miłe komentarze, postaram się powrzucać fotki mojego m, chociaż my ciągle się remontujemy i nie ma czego zbytnio pokazywać.
A na razie przedstawiam Wam najmłodszego lokatora

6 komentarzy:

  1. Hej,śliczny słodziak..Całusy dla maluszka i pozdrowienia dla mamy..

    OdpowiedzUsuń
  2. Witam najkochansza istotke:))
    Piekna przerwa w postaci cudownego Tymoteuszka:))
    Całuje goraco bobaska i przesylam usciski dla mamusi:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite skupienie i refleksja malują się na Pyszczku Tymoteusza...
    Bracia?! Ja w opisywanym przez Ciebie stanie jestem przy 1 stworku! Chciałoby się rzec: wielki szacun!:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję przecudnego synka o bardzo oryginalnym imieniu :)
    ściskam mocno mamusię z maleństwem!

    OdpowiedzUsuń
  5. Tymoteusz śliczny .Cudowna mała istotka.Taka przerwa jest jak najbardziej usprawiedliwiona.Rozumiem twój brak czasu sama mam trójkę dzieciaków i praca przy nich na okrągło .Pozdrowienia

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję za odwiedziny i miłe słowa :)
Zapraszam ponownie :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...